۱۰ کاردستی کارت پستال

توضیحات بیشترتوضیحات کمتر

تب‌های اولیه

کاردستی کودک: بوک مارک (نشان کتاب) خرگوشی
یک روش ساده برای ساختن نشان کتاب که میتوان از آن به عنوان کارت تزئینی هم استفاده کرد و کودکان بسیار از آن استقبال میکنند و حتی برای جذب کودکان به کتاب هم میتواند تاثیرگذار باشد. 
کاردستی کودک: زنبور کاغذی
برای ساخت این زنبورهای بامزه میتوانید تصویر را پرینت کنید یا آن را روی کاغذ بکشید و ببرید. از این زنبورها برای روی کارت پستال یا به عنوان آویز تزئینی میتوانید استفاده کنید. 
کاردستی کودک: کارت پستال با گل کاغذی
با این گل ها میتوانید چیزهایی مختلفی از جمله کارت پستال، جعبه کادو و.... بسازید. ساخت آنها بسیار ساده است و نتیجه تمیز و زیبا از کار درخواهد آمد. 
کاردستی کودک: ساخت کارت پستال با اشکال هندسی
 برای درست کردن این کارت پستال فقط به تعدادی اشکال رنگی دایره و چهارگوش احتیاج داریم. درطول درست کردن این کاردستی میتوانید کودک را با مفهوم های هندسی نیز آشنا کنید.
کاردستی کودک: ساخت کارت پستال میوه ای
درست کردن این کارت پستال ها با میوه های سه بعدی زیبا بسیار ساده است. کافی است مقداری کاغذ در رنگ های متفاوت داشته باشید.
کاردستی کودک: ساخت کارت پستال سورپرایزی
درست کردن این کارت های سورپرایزی بسیار ساده و جالب است و هم برای سازنده ی کارت پستال و هم برای گیرنده کارت پستال هیجان انگیز خواهند بود، چرا که در ابتدا یک کارت ساده بنظر میرسند و بعد از باز کردن یک گل زیبا بیرون می آید.  
کاردستی کودک: کارت پستال تابستانی خنک!
برای درست کردن این کارت پستال بامزه ابتدا باید طبق الگوی داده شده در عکس ها، اجزای مختلف را بکشید و با قیچی ببرید، سپس آنها را همراه با کودکان رنگ آمیزی کنید. سپس میتوانید با انتخاب اجزای متنوع کارت های متنوع بسازید. کودکان میتوانند کوکتل ها و آب...
کاردستی کودک: طرز ساخت پاکت نامه کاغذی به شکل جغد
 این جغدهای رنگی بامزه درواقع پاکت های نامه همراه با کاغذ نامه برای نوشتن یادداشت های کوچک یا نقاشی کشیدن کودکان و هدیه دادن به دیگران هستند.    
کاردستی کودک: ساخت پاکت هیولایی
 ساخت موجودات تخیلی معمولا برای بچه ها بسیار جذاب و سرگرم کننده است. این هیولاهای رنگی را کودکان میتوانند به هر شکلی که خودشان دوست دارند بسازند، و این پاکت ها را با متن یا نقاشی دلخواه به دوست یا خانواده شان هدیه کنند.  
کاردستی کارت تبریک تولد
یک کارت تبریک با کیک تولد زیبا که کودکان میتوانند برای تولد دوست یا خانواده شان به راحتی درست کنند. تنها به مقداری کاغذ رنگی احتیاج خواهید داشت.   
کاردستی ساخت جا شمعی و کارت پستال با ماکارونی
با کمی خلاقیت  و قوه ی تخیل و شبیه سازی میتوانید هرچیزی را که میبینید بسازید. در این مطلب ما به شما آموزش خواهیم داد که چگونه با ماکارونی پروانه ای یک جاشمعی و یک کارت پستال زیبا بسازید.   
کاردستی ساخت کارت پستال
برای ساخت کارت پستال به مقداری مقوا یا فوم های رنگی و مقداری خلاقیت احتیاج خواهید داشت. میتوانید از هر ترکیب رنگی دلخواهی برای ساخت این کارت پستال استفاده کنید و با چند برش ساده با استفاده از قیچی و چسباندن تکه ها روی یک مقوا یا فوم، کارت پستال شما...