کتاب داستان کودک ۷ تا ۹ سال - بچه‌ی گروفالو

داستان کتاب «بچه‌ی گروفالو» در ادامه‌ کتاب «گروفالو» نوشته شده‌است. این داستان درباره‌ بچه گروفالویی است که پدرش به او هشدار می‌دهد به جنگل تاریک نرود چون یک موش گنده‌ بدجنس در کمین گروفالوها نشسته‌است.

در یک شب سرد و طوفانی بچه گروفالو حوصله‌اش سر می‌رود و تصمیم می‌گیرد به جنگل برود تا موش گنده‌ی بدجنس را پیدا کند. بچه گروفالو با مار، جغد و روباه ملاقات می‌کند و از آن‌ها می‌شنود که موش گنده‌ی بدجنس کیک و چای گروفالو دوست دارد. بچه گروفالو باور نمی‌کند موش گنده‌ی بدجنس وجود داشته باشد، پس به راهش ادامه می‌دهد و به جای موش گنده‌ بدجنس، یک موش کوچولو می‌بیند و دمش را می‌گیرد. اما موش کوچولو از او می‌خواهد تا با دوستش که یک موش گنده‌ی بدجنس است، آشنا شود. جولیا دونالدسون پس از «گروفالو» کتاب‌های دیگری را با همکاری الکس شفلر، تصویرساز کتاب، منتشر کرده است. آن‌ها کتاب «بچه‌ی گروفالو» را درسال ۲۰۰۴ یعنی پنج سال بعد از نخستین همکاریشان منتشر کردند. کتاب «بچه‌ی گروفالو» جایزه‌ کتاب انگلستان را در سال ۲۰۰۵ برده است. در سال ۲۰۱۱ انیمیشنی هم براساس داستان این کتاب ساخته شده که زمانش سی دقیقه است.

تئاتری با نام گروفالو با همین اقتباس از این داستان برای کودکان ساخته شده که از تاریخ ۵ فروردین تا ۱۱ خرداد سال ۱۳۹۷ بر روی صحنه اجرا می شود. انیمیشن زیر نیز ساخته ای با اقتباس از داستان گرافالو است.

 

نام انگلیسی کتاب
The Gruffalo’s child
تصویرگران
سال انتشار
۱۳۹۶
نویسنده متن
.
با سلام و ممنون از سایت خوبتون من با پسرم شایان این تئاتر رو رفتیم. من خیلی این تئاتر رو دوست داشتم. قشنگ درستش کرده بودن. ممنون که انیمیشن ش رو هم گذاشته بودید. با تئاترش خیلی فرق داره اما باز حق مطلب رو می رسونه.
فاطمه اسماعیلی
.
لیست کتاب هاتون خیلی زیاده لطفا یه چندتا دسته بندی درست کنید مثلا کتاب های مخصوص کودکان دبستانی درباره طبیعت و حیوانات و جنگل و ... من شماره تلفنم رو می گذارم لطفا بهم پیام بدید اگر درست شد
اخترگرد
.
منم موافقم لطفا دسته بندی کنید حیفه این همه کتاب
مادر فعال
.
@#۳ اره منم موافقم خط مشی محتوا مشخص نیست متاسفانه
میرزایی
.
@#۳ من با ادمین سایت صحبت کردم. گفتند شما هم در این زمینه همکاری کنیم باهاشون. من چند مورد فرستادم تو هم خواستی بفرست.
دوست رادیو
.
من خیلی از حیطه فعالیت شما لذت می برم حاضر هستم در تولید محتوا کمکتون کنم شماره تماس من هست لطفا با بنده تماس بگیرید
راحله احمدوند
.
چه جوری میشه کتاب های بیشتری رو از این صفحه مشاهده کرد. لطفا لیستشون رو برام بذارید. ممنون
لیست کتاب های بیشتر
.
داستان هاتون خیلی خوبن.
محمد ترکاشوند
.
داستان هاتون قبلا بیشتر بودن آیا جایی هست که بشه همه داستان های صوتی تون رو یک جا مشاهده کرد.
دنبال داستان بیشتر هستم
.
چرا این داستان هاتون رو صوتی نمی کنید. اینجوری برای ما مادرانی که تو مسیر منزل تا سرکار هستیم خیلی عالی میشه.
ناناز گزاوه ای
.
@#۸ چند نفر هم پیشنهاد دادند که می تونن براشون صوتی کنند. من هم صدای خوبی دارم قبلا تو دانشگاه تو واحد اجرا کار می کردم من هم میتونم باهاتون همکاری کنم.
ملک تاج علی بخش
.
داستان هاتون قشنگ بعدی و قبلی داره
محسن محمدزاده
.
سلام روزتان خوش چقدر خوب و مرتب دسته بندی کردید
مروارید
.
از وقتی این دداستان رو برلی دخترخالم خوندم هی میگه گرروفالو اسم کاراکترش جاالبه گروفالووو
میلان
.
آیا امکانی برای ذخیره کتاب هاتون هست؟ من هر سری میام تو سایت سخت پیدا میکنم کتاب هاتون رو
اولادی
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.