مهدکودک ۳ زبانه ( فارسی – انگلیسی – فرانسه ) تحت نظارت علمی اندیشکده کودک و نوجوان ایران در منطقه ۳ شهرداری تهران واقع است. این مهدکودک پذیرای نوگلان ۳ تا ۶ سال و دانش آموزان ۷ تا ۹ سال هست. تمام فضاها و اتاق های این مهدکودک مجهز به دوربین مداربسته است.

در این مرکز خدمات خدمات سلامت زیر انجام می گردد.

  • چکاپ دندانپزشکی و پزشکی
  • ارائه برنامه تغذیه و ارزیابی قد و وزن توسط متخصص فیزیولوژی ورزش و تغذیه
  • انجام تست استعدادیابی رایگان
  • ارزیابی سلامت روان و تفسیر نقاشی

یکی از ویژه ترین کلاس های این مهدکودک کلاس های فرزند پروزی و مادر و کودک توسط متخصص روانشناسی کودک و نوجوان است. چند نمونه از کلاس های این مهدکودک نیز کارگاه های خلاقیت شامل : لگو , اوریگامی, خمیر بازی , مجسمه سازی , نقاشی , کلاژ و نمایش خلاق جهت ارتقا قوه تخیل و اموزش مهارت های زندگی

مهدکودک قاصدک طلایی نیز

  • برگزاری اردوهای دوره ای و جشن های سنتی و مذهبی 
  • کارگاه های نجاری , باغبانی و اشپزی
  • کارگاه های فلسفه کودک و موسیقی و بازی و اواز
  • کارگاه های حل تکلیف ویژه دانش اموزان 
  • کلاس های رفع اشکال الفبا 
  • بازی های فکری و گروهی و شطرنج

با توجه به امکاناتی که در این موسسه برای کودکان فراهم شده است. یقینا میتواند یکی از گزینه ها برای یافتن بهترین مهد کودک برای والدین در منطقه سه تهران بزرگ باشد.

اگر به دنبال بهترین مهد کودک برای فراگیری آموزش های اولیه برای کودک خردسال خود در منطقه سه هستید حتما از این مهد کودک نیز باید دیدن کنید. با مشاهده و بررسی تمام امکانات مجموعه آموزشی و بررسی تمام نکاتی که برایتان ارجح تر است، برای ثبت نام تصمیم بگیرید.

حتما با مربیان مجموعه های آموزشی که از آنها بازدید به عمل می آورید صحبت کنید. از طریق صحبت با مربیان مهد کودک، اخلاقیات آنها تا حدود زیادی برایتان روشن خواهد شد. نحوه تعامل آنها با شما و کودکان بسیار حائز اهمیت است. درباره برنامه آموزشی موسسه نیز حتما سوال بپرسد.

جواب ها و نحوه تعامل مربیان با شما نقش کلیدی در اعتماد شما و سپردن کودک دلبندتان به دستان آنها بازی خواهد کرد. بنابراین دقت کنید رفتار مربیان با شما و کودکان واقعی بوده و نقش بازی نکنند. کودک خردسال خود را نیز در بازدید حضوری ببرید. کودکان بسیار نکته بین هستند و کوچکترین رفتارها از چشمان تیزبین شان پنهان نخواهد ماند. نظر او را زمان تصمیم گیری نهایی بپرسید و به او اعتماد کنید. او کوچکترین نگاه ها را نیز خواهد دید که شاید از دید شما پنهان مانده است.

غنی بودن برنامه آموزشی مهد کودک نقش کلیدی در موفقیت های آینده کودک بازی خواهد کرد. هدف از سپردن کودکان به مهد کودک بالا رفتن اعتماد به نفس در آنها و آماده شدن برای ورود به جامعه است.

داشتن برنامه آموزشی متناسب با روحیات کودکان آنها را برای فراگیری درس و تحصیلات مقدماتی در دبستان و حتی دانشگاه آماده خواهد کرد. 

با توجه به این گونه مسائل انتخاب بهترین مهد کودک از بین تعداد زیاد مهد کودک ها برای پدر و مادرها کمی سخت تر خواهد بود. 

دقت کنید نیاز آموزشی کودک شما چیست و چه روحیاتی دارد؟آیا کودکی اجتماعی، پرحرف و پر هیاهوست، یا نه منزوی، گوشه گیر و کم حرف است.

آموزش هایی مناسب کودک پر جنب و جوش و شلوغ است که این جنبه اخلاقی او را هدف گرفته و انرژی او را در راه درست مصرف کند. بالعکس کودک کم حرف و منزوی نیز باید با آموزش های متناسب با روحیاتش در مسیر درست آموزش قرار گرفته و جذب محیط گردد.

انرژی مضاعف کودک پر هیاهو در کلاس های ورزشی که نیاز بیشتری به تحرک و ارتباط با دیگران دارد باید صرف و در حین بازی های شاد آموزش های لازم را پشت سر بگذارد.

در مقابل کودک ساکت و کم حرف نیز باید با کلاس های هنری مثل نقاشی، مجسمه سازی و ... در سکوت و آرامش آموزش های لازم را ببیند. 

درباره اخلاقیات فرزند دلبند خود با مربیان مربوطه صحبت کنید تا با کمک آنها نوع کلاس های آموزش برای او انتخاب شوند که در مسیر درست آموزش و آماده شدن برای دوران تحصیل قرار گیرد.

نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه