معمولا پیدا کردن مهد کودک مناسب و باکیفیت برای فرزندان یکی از دلهره های بزرگ والدین است. مخصوصا اگر والدین برای فرزند اول خود بخواهند به دنبال یک موسسه آموزشی مناسب و باکیفیت باشند. هر چند گزینه های بسیاری در اطراف وجود دارند که والدین می توانند یکی از آنها را برای فرزند خود انتخاب کنند.

به طور قطع تعیین اینکه کدام یک از گزینه های موجود در اطراف بهترین آموزش ها و مراقبت ها را برای کودکان فراهم می کنند نیز برای همگان بسیار سخت خواهد بود.

پیشنهاد میکنیم که حتما درباره مهد کودک های اطراف خود تحقیق کنید. تحقیق در وب سایت های مهد کودک ها می تواند اطلاعات خوبی در اختیار شما قرار دهند. نظرات والدین دیگر را نیز درباره مهد کودک های اطراف خود بپرسید. از دوستان و آشنایان خود نیز درباره مهد کودک ها سوال بپرسید. اکثر وب سایت ها نیز نظرات والدین را در قسمتی از سایت خود جای می دهند حتما این قسمت ها را نیز به دقت مطالعه کنید.

زمانی که لیست مهد کودک های اطراف را که کمی تمایل شما نسبت به ثبت نام فرزندتان در آن محیط بیشتر است مشخص شد، حتما زمانی را برای بازدید حضوری از آنها اختصاص دهید. بازدید حضوری می تواند فرصت های بسیاری در اختیار شما قرار دهد. امکانات و تجهیزات مهد کودک در دیدار حضوری به خوبی برای شما عیان خواهند شد. در بازدید حضوری حتما با کارکنان مهد کودک ملاقات داشته باشید و درباره شیوه های آموزشی که دنبال می کنند صحبت کنید. به نحوه تعامل مربیان با کودکان حاضر در مهد کودک نیز توجه داشته باشید.

در زمان بازدید خود از مهد کودک ها سوالات خود را درباره برنامه آموزشی، روش های تدریس و روش های تامین امنیت موسسه از مدیریت، مربیان و پرسنل بپرسید. بسیار مهم است که اطمینان پیدا کنید که کودک شما در مهد کودک در امنیت کامل باشد و از نحوه مراقبت از او در مهد کودک خیالتان آسوده باشد.

بنابراین لازم است برای انتخاب مهد کودک در درجه اول تحقیقات لازم را انجام دهید چه در صفحات مجازی و چه از اطرافیان خود درباره مهد کودک ها بپرسید. پس از تحقیقات گسترده حتما از مهد کودک به همراه فرزند خود دیدن کنید. تمام جزئیات را به دقت بررسی کنید. درباره هر آنچه که میخواهید از مهد کودک بدانید در بازدید حضوری از مدیریت، مربیان و دیگر پرسنل مهد کودک بپرسید.

اهداف: موسسه پرورش و استعدادیابی خلاقیت و هوش کودکان تهرانپارس تلاش داشته با ایجاد فضایی متفاوت از مهدکودک با برگزاری کلاس ها (کارگاه های آموزشی، پژوهشی متفاوت) به تبلور هوش کودکان در بهترین زمان آن بپردازد.

دوره هایی که در مرکز انجام می‌شود باعث رشد و جهت گیری مناسب فرزندان موسسه می‌گردد تا کودکان در فضایی به همراه بازی سرگرمی بتوانند جهت گیری و به صورت درست آموزش بگیرند.

انجام آزمون های استعدایابی ابزار مناسبی برای موسسه فراهم می کند تا با برنامه ریزی دقیق تر به کشف استعداد فرزندان وپرورش آن بپردازیم.

کلاس های موسسه کودکان خلاق

کلاس پژوهش در سازه یا گلدبرگ: یک کلاس طراحی شده برای تبلور هوش و ایده پردازی کودکان ساخته شده است.

کلاس یک تجربه: تمام جلسات این کارگاه بصورت پژوهشی و با انجام آزمایش های تجربی در فضای موسسه انجام می شود.

کارگاه رشد حرکتی: که تمرکزش بر روی بهبود عملکرد فیزیکی کودکان است.

کارگاه پژوهشی ریاضی به سبک ماز ذهنی

کارگاه نقاشی که توسط اساتید موسسه نقاش باشی انجام می گردد.

کارگاه نجاری

کارگاه پژوهشی سازه ماکارونی

کارگاه هوا فضا گروه رمپ

کارگاه رباتیک

کارگاه داستان خوانی

کارگاه کلاژ

کارگاه ریاضی

کارگاه لگو آموزشی

کارگاه آشنایی با ادبیات

کارگاه مهارت زندگی، کودکان مدرس روانشناس مهسا یکتا

کلاس موسیقی

کلاس شطرنج

نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه